کد خبر: 1169092
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
سازمان هواشناسی اعلام کرد
سازمان هواشناسی کشور آسمانی صاف و جوی آرام برای تمامی مناطق کشور پیش‌بینی کرد، همچنین بر اساس گزارش‌ها هفته آینده گرم‌ترین هفته تیرماه خواهد بود.

امروز جمعه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام برقرار است، فقط در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان مازندران و ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

امروز در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، نواحی مرکزی کشور شامل استان‌های مرکزی، قم، اصفهان و یزد، وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

روز شبنه، یکشنبه و دوشنبه در کشور جوی آرام و آسمانی صاف و آفتابی برای بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‏‌شود. روز سه‌شنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

طی پنج روز آینده، در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد و خاک انتظار می‌رود؛ به ویژه در نوار شرقی کشور و منطق زابل وزش باد دشدی و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها در هفته آینده انتظار می‌رود گرم‌ترین هفته تیرماه باشد؛ همچنین طی روز‌های جمعه (امروز) تا روز یکشنبه در شمال غرب و غرب کشور شاهد افزایش دما هستیم.

برای غرب سواحل خزر ثبات نسبی دمای هوا طی پنج روز آینده و برای شرق سواحل افزایش دما به ویژه در روز‌های شنبه و یکشنبه، در جنوب غرب ماندگاری هوای گرم (ثابت بودن دمای هوا) و برای دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی کشور، شمال شرق، شرق و جنوب شرق تا سه شنبه روند افزایش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار